
Lees verder
Richard van Kray is oprichter van trainingsbureau De Klantbetekenaars en een veelgevraagd spreker. Hij is medebedenker van de filosofie Sales vanuit je Hart®, die je leert om écht van betekenis te zijn voor de klant. Zijn boek 'Sales vanuit je Hart' staat al jarenlang bovenaan de bestsellerlijsten. In november is zijn nieuwe boek, geschreven met Marjolein Bongers, Sales zonder bullshit uitgekomen.
Meer over Richard van KrayKlantgericht adviseren, de klant centraal of je proces inrichten als een customer journey: het zijn allemaal manieren om je klant het gevoel te geven dat het om hem draait. Maar vaak raak je daardoor het contact met je eigen ambities kwijt, of het is juist een holle frase die verhult dat je gaat voor je eigen gewin. Jouw doel en het belang van de klant staan vaak op gespannen voet met elkaar. En wat kies je dan? Toch kun je het een doen zonder het ander na te laten. Maar dan moet je anders kijken naar de klant en naar jezelf. Tijd voor een nieuwe norm – tijd voor 'Sales vanuit je Hart'!
'Sales vanuit je Hart' is de weg naar een duurzame relatie met je klant, waarin ruimte is voor ieders ambitie. Want werkelijke meerwaarde voor beide partijen ontstaat wanneer je dicht bij jezelf blijft en contact maakt vanuit vertrouwen, waardoor de klant ontvankelijk wordt en je samen kunt onderzoeken waar jouw gewenste doel en zijn voordeel samenkomen. Essentieel bij 'Sales vanuit je Hart' is investeren aan het begin van een gesprek. Als je samen met de klant een goede basis legt, wordt het logisch en gemakkelijk om tot de deal te komen. Richard van Kray geeft je in dit boek het kader en de tools om echt van betekenis te zijn voor je klant, zonder dat je jezelf hoeft te vergeten.
klantbetekenis verkopen authenticiteit klantgerichtheid salesgesprek sales klantrelaties persoonlijke ontwikkeling vertrouwen intentie klantbeleving salestechnieken kwetsbaarheid dialoog ambitie beïnvloeding communicatie storytelling socratisch inventariseren sales 3.0 loyaliteit persoonlijke effectiviteit verkooppsychologie salesfilosofie neurowetenschappen ontvankelijkheid klantwaarde constructief confronteren limbisch systeem zelfkennis socratische methode klantcontact industriële mindset wederkerigheid intelligente ongehoorzaamheid koopmotieven tegenstrijdige belangen salesharnas manipulatie jager-prooisyndroom identiteit gelijkwaardigheid customer journey committerend presenteren commitment menselijkheid basisprincipes
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books