Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Service Agreements

Paperback Engels 2006 9789077212912
Verwachte levertijd ongeveer 4 werkdagen

Samenvatting

Deze itSMF Management Guide beschrijft de basis van een service management strategie, met de nadruk op het concept van service agreements. Het boek gaat een stap verder dan ITIL. Het beschrijft de ontwikkeling en de inhoud van de belangrijkste onderdelen van deze strategie gedetailleerder. Het biedt zowel klanten als dienstverleners inzicht in het onderwerp en probleemgebieden rond service agreements. Deze richtlijnen zijn geschreven om lezers de ondersteunen in het succesvol ontwikkelen van service management.

Specificaties

ISBN13:9789077212912
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:90
Druk:1
Verschijningsdatum:18-10-2006
Hoofdrubriek:IT-management / ICT
ISSN:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Inhoudsopgave

Colophon
Foreword
Acknowledgements

Introduction

1. A Service Management Overview
2. A Framework for the Implementation of Service Management
3. A Model for the Development of a Service Catalogue
4. A Model for the Negotiation and Development of Service Agreements
5. Conclusion
6. Bibliography

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Service Agreements