
Lees verder
Dion van der Vaart behoort tot een exclusief gezelschap in Nederland dat lid is van de Neuromarketing Science & Business Association (NMSBA), een wereldwijde associatie die kennis deelt op het gebied van neuromarketing.
Meer over Dion van der VaartHoe kun je neuromarketing online gebruiken? Hoe maak je je digitale tools weergaloos aantrekkelijk? Ontdek hoe woorden en beelden ons brein bespelen en doe er je voordeel mee. Alles komt aan bod: comfortabele content, compromisloze conversie en een creatieve customer journey. Voortaan bekijk je alles door een neuromarketingbril.
Dion van der Vaart biedt bedrijven en professionals onmisbare inzichten in het brein.
Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in sa-menwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.
neuromarketing brein onbewuste beïnvloeding content online marketing conversie internetmarketing consumentenpsychologie emoties website-optimalisatie customer journey content marketing klantgerichtheid persuasion verliesaversie processing fluency sociale bewijskracht besluitvorming gedragsbeïnvloeding consumer neuroscience visuele communicatie fotografie copywriting pricing marketing digitale marketing storytelling urgentie framing websiteoptimalisatie psychologie gebruikerservaring huisstijl social media micro-momenten contentmarketing conversieoptimalisatie a/b-testing hersenonderzoek digitale trends emoji's klantbeleving limbisch systeem overtuigingstechnieken hippocampus reptielenbrein visuele perceptie onderzoeksmethoden online gedrag communicatie webdesign behaviorale economie sociale beïnvloeding usability call-to-action ethiek eye-tracking marketingonderzoek ondernemerschap klantgericht denken innovatie digital trends data-analyse neurologie return on investment
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books