Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Recensie

Vind ik leuk! - Facebookmarketing - 'Zet aan tot actie'

Welke kritiek facebook ook krijgt, je klanten zijn er aanwezig. In België alleen al wordt het aantal gebruikers op zes miljoen geschat en voor Nederland ligt dat cijfer veel hoger.

Geert Vandamme | 11 februari 2019 | 2-3 minuten leestijd

Het boek Vind ik leuk! – Facebookmarketing – biedt je als ondernemer een geweldige kans om als bedrijf te groeien. Het is een gouden kans, maar om je kans te kunnen benutten moet je weten wat je moet doen. De auteur maakt het simpel. Het enige wat jij als ondernemer moet doen is uitnodigen, in gesprek gaan en je leven delen. Wees jezelf. Wees persoonlijk. Dat is én sociaal zijn en verbinding leggen met facebookgebruikers, je toekomstige klanten. Als ondernemer wil je klanten bereiken. Als je als ondernemer facebook niet leuk vindt, stelt de auteur, dan is dat ondergeschikt. Je klanten vinden facebook wel leuk. Je moet anders gaan denken. Wat hebben je klanten nodig? Wat willen ze weten?

Dit boek leert je hoe je facebookmarketing succesvol kunt inzetten. Het geeft heel wat antwoorden op vragen als 'hoe creëer ik een hoog bereik?', ‘Hoe kan ik klanten inspireren en motiveren?' en vooral 'Hoe hou ik het vol?'

Een goed bereik begint met goede content. En goede content is een heel belangrijk onderdeel van je facebookmarketingmix. Anne Raaymakers neemt haar tijd om inhoud te geven aan het antwoord op de vraag ‘ wat is een goed facebookbericht ? Als je een boodschap wil brengen waar je klant iets aan heeft dan breng je een boodschap die refereert aan jouw publiek – op welke manier dan ook. Er zijn tal van ideeën om je marketing voor jou te laten werken. En met de ideeën die in dit boek uiteengezet worden heb je meteen genoeg voor verschillende posts per dag.

In het vierde hoofdstuk geeft de auteur haar vijftien beste contentideeën prijs en legt ze haarfijn en stap per stap uit hoe je die ideeën kunt inzetten voor de groei van je bedrijf.

Het boek telt 155 pagina’s. De opbouw is zo opgevat dat je via de goed uitgewerkte inhoudsopgave meteen kunt doorbladeren naar het stuk waar je op één of ander moment het meest aan hebt.

Vind ik leuk! – Facebookmarketing - is een handelingsgericht werk dat in eenvoudige taal geschreven is. Het nodigt uit tot lezen, niet enkel door het grote lettertype en zijn handige formaat. Ook de vele voorbeelden die uit de praktijk gegrepen zijn zetten aan tot actie.

Het boek is ontstaan vanuit een aantal interviews die Aartjan Van Erkel afnam bij auteur Anne Raaymakers. De interviews zijn echte aanraders. Je kunt ze bekijken op de bonuslink die je als koper er zomaar bijkrijgt. Meteen kun je er de handige checklists downloaden die in dit boek na elk hoofdstuk zijn opgenomen. Wie echt wild is van dit werk kan er gratis het luisterboek en e- book downloaden om door te sturen naar collega’s. Daarnaast is er een link met registratiecode waarmee je kunt doorklikken naar heel wat leuke auteurspresentaties.

Vind ik leuk! is met alle extra’s die je erbij krijgt, het goedkoopste boek wat ik ooit in handen heb gehad.

Geert Vandamme werkt in een voorziening voor mensen met fysieke beperkingen in Gits (West-Vlaanderen-België). Enerzijds als thuisbegeleider bij Volwassenen met aangeboren of verworven beperkingen, anderzijds als arbeidsbegeleider binnen dagbesteding bij volwassenen met een beperking.

Over Geert Vandamme

Geert Vandamme werkt in een voorziening voor mensen met fysieke beperkingen in Gits (West-Vlaanderen-België). Enerzijds als thuisbegeleider bij Volwassenen met aangeboren of verworven beperkingen, anderzijds als arbeidsbegeleider binnen dagbesteding bij volwassenen met een beperking.

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden